親子で英会話 English with Mommy

6月22日
photo (4).JPG
今日は沢山の親子が着てくださいました。
A lot of children and parents came today for an "English with Mommy" time.
ステファニー先生とケリー先生(そして私も)が英語のリードをしながら、子どもたちと歌を歌ったり、踊ったりしました。子どもたちとお母さんたちも元気に踊ってくださいました。今日のテーマは「体」で、"Head, Shoulders, Knees and Toes" という歌を習いました。このあと、子どもたちは分かれて、英語の絵本の読み聞かせに参加しました。
photo (8).JPG
Stephanie and Kellie(and myself) were the English leaders today as we danced and sang together. The children--and even the parents--danced along. Today's theme centered around body parts. We especially focused on vocabulary from "Head, Shoulders, Knees, and Toes." Afterward, the teachers split the group into two and read from English Big Books.
photo (5).JPGphoto (9).JPG
このあと、子どもたちが遊んでいる間に、直美さんが聖書からの子育てについて話してくださいました。
After this, Naomisan spoke on Biblical child-rearing while we played with the children.
photo (6).JPG
ランチも準備されていました。手伝ってくださった方々、本当のありがとうございました。
来てくださった方々、是非またいらしてください。 (^^)・
Thank you to all those who helped with the lunch.
Thank you to all those who came today. (^^)
I know I enjoyed it. I hope you did, too.
2013 mommy english 005 (640x409).jpg
トラックバック(0) 

トラックバック 0

父の日ミニパフェ ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。