レディースフラワーアレーンジメント

12月14日
LADIES 2 Arimurasan.JPG
毎年行われているクリスマスレディース会。
Our yearly Christmas Ladies Get-Together
今年もステキな飾りが出来あがりました。
This year, as always, we were able to make a beautiful decoration for Christmas
LADIES 1.JPG
聖書の話も、クリスマスに関係する飾りや色の説明を聞くと、そのほとんどはイエス様と関係していることを知りました。皆さん、クリスマスはイエス様の誕生をお祝いする日だとご存知でしたか? 
As we listened to a talk from the Bible, we could learn that many of the decorations and colors having to do with Christmas point to Christ. Did you know that Christmas is the day where we celebrate Jesus' birth?
イエス様は2000年も前に、私たちの罪の変わりに十字架にかかって死ぬために、人として生まれ、罪を犯さず、十字架にかかり、死に、3日目によみがえってくださいました。
神様は私たちへの愛をこういうふうに表してくださいました。
God demonstrated His love towards us when He sent Jesus Christ, 2000 years ago to die in our place. He was born as a baby, lived a sinless life, and died in the place of our sin's punishment, and rose again the third day.
私たちは自分の罪を悔い改め、イエス様を信じることによって、罪の罰から救われます。
If we repent of our sins and turn to Jesus, believing in Him, we will be saved from our sin.

神は実にそのひとり子をお与えになったほどに世{人}を愛された。それは御子{イエス様}を信じる者がひとりとしてほろびることなく、永遠の命をもつためである。」 聖書

今年のクリスマス、これを覚えて、イエス様に目を向けましょう。
This Christmas, let's turn our eyes to Jesus, remembering what He has done for us.
来てくださった方々、ありがとうございました。Thank you for coming.
Flower .JPG
準備をしてくださったフラワーアレーンジメントの先生や聖書の話をしてくださった方、お弁当の注文をしてくださった方、お菓子を準備してくださった方々に感謝します。いつもありがとうございます。
Thank you for all those who did lots of preparing to make this happen.
nice!(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

トラックバック 0

新しい命 A New Life第一日曜日 ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。