信仰者の生活

5月3日~5月5日
photo (20).JPG
生望バプテスト教会で4回目の神学校がありました。
今回のテーマは「信仰者の生活」でした。
主に神様の計画や摂理のことを学びました。
とっても良かったです!
We had our fourth seminary class from May 3rd through May 5th.
We learned about God's Sovereignty. The class was amazing!!!
God is amazing!!!
「ああ、神の知恵と知識との富は、何と底知れず深いことでしょう。
そのさばきは、何と知り尽くしがたく、その道は、何と計り知りがたいことでしょう。」 ローマ (聖書)
"Oh, the depth of the riches and wisdom and knowledge of God! How unsearchable are his judgments and how inscrutable his ways!" Romans (the Bible)
私たちの仕えている神様は本当にすごい方です。
この方こそ生ける神。永遠に堅く立つ方。その国は滅びることなく、その主権はいつまでも続く。」
photo (21).JPG
"..He is the living God, enduring forever; his kingdom shall never be destroyed, and his dominion shall be to the end." Daniel (the Bible)

ご飯もほとんどみんなと一緒に食べました。
お皿洗いが大好きな男の子もいました。(^^)
ありがとう。
Most of us ate our meals together.
There was a little boy who enjoyed washing dishes.
Thank you. (^^)/
photo (19).JPG


nice!(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

トラックバック 0

復活祭 Resurrection Sun..|- ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。